Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Fru S - 9 juli 2011 19:16


Tog ett ägglossningstest vid 19-tiden och nu snart kommer det slå över till ett positivt utslag, dvs äl inom 24-36h från imorgon bitti skulle jag tro wiiieee. Kommer nog ha en ordentlig äl denna månad för jag har ont i magen redan, tänk om det är två ägg på g av sig självt ;-), de gör inget isf =)


Så här såg stickan ut nu ikväll =)


 

Eftersom denna sticka nästan är positiv, så måste det ju betyda att min CB monitor är trasig  eftersom den inte har känt av hög fertilitet.


Bara hoppas att jag (vi) kan åka typ på måndag nu också, jag är fortfarande inte fri min förkylning =( och maken har magsjuka  , jag vill inte bli smittad, och jag vill ju ha honom med mig såklart.


/Fru S

Av Fru S - 9 juli 2011 10:21

Idag är det dag 12 i cykeln monitorn påstår fortfarande att det är låg fertilitet, börjar starkt fundera på om det är fel på den, eftersom detta är tredje dagen med s.k älflytningar. Jag känner mig svullen och lite öm i/över magen, brösten ömmar smått dem också sedan igår så någon är ju helt klart på G  .  Jag tycker teststickan är lite starkare idag än igår, lika var det med de billiga testerna, de var något tydligare igår än i förrgår, så jag hoppas det bli tydligare i eftermiddag/kväll också, allra helst önskar jag ett omslag som säger äl om några dagar. Om det nu ska vara en cykel på 31dgr denna gång kommer inte äl förrän den 14 (min födelsedag) så då säger säkert inte monitorn till om hög fertilitet förrän tidigast imorgon och sen isf Max den 13 och 14. Återstår att se, känns inte som att monitorn skulle visa hög imorogn med tanke på hur stickan såg ut, men jag hoppas jag har fel.


Gårdagens Billiga sticka såg ut såhär vid 18:45:


   

Min dator gör inte som jag vill den är seg som attans, försöker lägga in några bilder från mobilen i datorn, men den tar ju evigheter på sig, enligt mobilen & appen så har bilderna överförts till datorn, men de har inte datorn upptäckt ännu, suckar. Skulle alltså ha visat dagen sticka från CB monitorn i jämföelse med gårdagens. Så snart datorn har förstått att den har fått filerna lägger jag upp dem här nedan.


Nu så är bilderna på plats, det är samma test på alla bilderna, det översta testet på varje bild är dagens från CB monitorn, det är ju starkare iaf =)

     

/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards