Alla inlägg under maj 2013

Mf

Av Fru S - 23 maj 2013 21:41

Igen antar jag för jag har blött rejält iof inga klumpar & heller inte särskilt ont inte ens lika ont som vid mens....är rejält svälld om magen, kvällstrött somnade i första perioden på hockey vm & vaknade en stund i sista perioden...sovit en stunde efter jobbet idag, så än är jag vaken...gått upp ca 2,5 kg i vikt...redan dagen efter att blödningen slutade hade jag älslem (dag6) skumt....kissar oftare & är hungrig hela tiden...
Ska ta ett till test imorn bitti bara för att få mf bekräftat....

Fånig som ens hoppades på att det skulle kunna gå vägen ?ännu fånigare som slängde ut mer pengar på ett till test...jäkla hormoner & kropp ?....trött på att vara så jäkla uppblåst ? då jag normalt är platt som på ena bilden....

/Fru S gripandes efter halmstrån & mirakel...

Av Fru S - 12 maj 2013 20:15

Trött som tusan & har gäspat hela em/kvällen...liiite lätt huvudvärk, gasig/rapig, fryser/varm växlar fort, hungrig men inte sugen, smått illamående i perioder....

Bifogar en bild på testet då de har torkat....

/Fru S trött, lycklig & Gravid igen :-)

Av Fru S - 12 maj 2013 13:51

Längre tog mitt sista test imorse & det var en klar stegring :-), syntes till & med ännu bättre då det hade börjat torka! Annars har strecken jag skymtat på CB i princip försvunnit ist. Till & med maken såg som annars inte brukar se :-)....Nu hoppas vi bara att den väljer att stanna kvar också....

Av Fru S - 11 maj 2013 12:42

 

Av Fru S - 11 maj 2013 11:44

som vanligt syns det bättre i mobilen & på surfplattan än på datorn.....& ännu bättre syntes det irl...här på datorn ser jag knappt alls =(....Mitt mående då...yrsel som blir värre ju längre dagen går & illamående på det, annars mår jag bra, för bra!


 

 

Av Fru S - 11 maj 2013 10:07

Jag har gjort ett CB test på morgonen....som visar ett svagt brett blått streck :-)....törs dock varken lita på resultatet eller hoppas det vill stanna efter alla mf.....lägger upp en bild sen....

Av Fru S - 10 maj 2013 23:11

Yr ju längre dagen går, illamående på kvällen säkert pga yrseln, mensvärk, kissnödigare, hungrig, trött, lite lätt huvudvärk, svårt att sova drömmer så konstiga drömmar....fick hem två CB tester idag så jag ska ta det ena imorgon bitti. Gårdagens test visar ett rosa/grått streck idag då det är torrt.....

Av Fru S - 9 maj 2013 08:41

Någon annan som ser något??....4 dgr kvar till bim den här gången & en enkelkur pergo som extra hjälp....

Ovido - Quiz & Flashcards