Alla inlägg under mars 2012

Av Fru S - 15 mars 2012 13:52


Ännu ett inlägg där jag TROR att jag kanske har fått ett plus på stickan, har testat som en galning sedan i söndags, alla test har förstås visat tokminus, UTOM det i morse då, där strecket syns något tydligare än vad bilden visar.


2-4 dagar kvar sedan kommer mensen att dyka upp eller inte, det som skiljer åt denna månad är NOLL pms, inga ömma bröst över huvudtaget, ingen mensvärk, ingen ballongmage. MEN skittrött helt slut verkligen däckar i soffan mellan 19-20 sover tills det är dags att lägga oss i sängen, fortsätter att sova, jag är även otroligt törstig också, inte alls likt mig. Trots att jag sover som aldrig förr är jag iaf helt slut på dagarna, har fullt sjå att hålla mig vaken om jag sitter stilla (har tom somnat till men vaknat lika snabbt igen).


Tycker inte att jag ser strecket på denna bilden om jag inte vinklar skärmen, då syns det litegrann.

Vad tycker ni?


 


Uppdaterar väl efter nästa test eller då mensen kommit ännu en månad


/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards