Alla inlägg under november 2014

Av Fru S - 15 november 2014 16:35

Den 26/10 kl:04:38 kom han så äntligen vår lilla sötkorv på bf+3. 3800g 50cm lång & 35cm huvudmått, alldels blonda små fjun & redan under första dygnet gick ögonen från att vara blåa till bruna.

18h fl varav 6h helt öppen, slutade med sugklocka då mina krafter var slut.

Imorgon blir han 3v helt galet vad tiden går! Latensfasen startade redan den 21/10 så pga utdragen latensfas togs hinnorna den 25/10 vid 15-tiden, vid 17 fick jag eda.....

Trots en jobbig fl så dröjde det bara ca 1,5v efter innan jag kände att jo jag vill ha en till     dvs lagom till all värk i kroppen släppte.....


Storasyster är i skolan om dagarna & storebror är hemma med mig & lillebror. Lillebror har min dygnsrytm än så länge, dvs kväll/nattmänniska & sover mer än gärna långt in på fm   .


Fråga gärna om ni är nyfikna på något......Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards