Alla inlägg under september 2011

Av Fru S - 13 september 2011 12:48


Inget besök i Danmark för den delen heller. Jag hoppas jag (vi) kommer iväg en tur nu under hösten innan snön faller.

Jag har inte använt monitorn sedan i juli, men vet på ett ungefär ändå då jag har äl. Denna månad hade jag äl mellan den 6.e och 8.onde september. Jag somnade om i morse vid 9-tiden vaknade igen strax efter 11, är iaf lika trött, likaså på kvällen jag kan lägga mig när som helst på em och somna om jag kunde  . Annars har jag inte hunnit få några märkbara pms denna cykel, inga ömma bröst, eller jo föresten molvärk i magen har jag haft sedan äl, det kommer och går  .


Nåja jag är då tillbaka för den här gången och hoppas ha motivation att skriva några rader här och var framöver.


Må så gott till nästa gång / Fru S


 

Ovido - Quiz & Flashcards