Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Fru S - 6 juli 2011 10:51


Dag 9 i min cykel och i morse ville monitorn ha sin första sticka som visade LÅG förstås, OM jag får en cykel på 31 dgr denna månad sker äl på min födelsedag  

Jag är fortfarande ordentligt förkyld   tror inte jag har någon feber även om det känns så för att jag är så jäkla tät i näsan   och inte vill jag ju ta nässpray i "onödan" heller  


Går och väntar på att få papperet för mitt cellprov som jag tog den 21/6, hon som tog provet skrev ett meddelande om jag behövde få resultatet senast den 6/7, och jag har inte fått något papper ännu =(, hoppas på att det kommer senast fredag då ifa monitorn ger utslag på äl på söndag så vi måste åka på måndag. Utan resultatet kan vi nog inte åka  


Så här såg dagens test ut:


 

/Fru S   

Ovido - Quiz & Flashcards