Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Fru S - 7 juli 2011 10:57


Att testa nu även om monitorn säkert kommer att visa LÅG någon dag till

bävar lite för om det nu kommer att bli någon resa, det kostar ju faktiskt lite grann, fast det inte är så himla mycket pengar så är det just nu osäkert på om dem pengarna finns då det har uppstått minst sagt oväntade utgifter på hemmaplan nu, suckar . "När man talar om trollen" fick just ett samtal från min man har vi tur verkar det lösa sig på så vis att det troligtvis blir en första resa nu till veckan , förutsatt att jag förstås har äl som jag ska! Ush man kan ju bli knäpp för mindre i alla svängar som blir och ändå går jag inte på några extra hormoner nu    , "All I want for Christmas is...." allt jag vill är att få fullfölja en graviditet så vi kan få ett 3,dje barn. Klockan tickar, jag känner det, kroppen liksom skriker det är dags NU innan det är försent. Eller så är det i vanlig ordning bara mina hjärnspöken som gapar och åldersnojjan som har satt in ännu en stöt, blablabla BLÄÄÄ  .

Ursäkta för mitt urtråkiga och nojjiga inlägg, hoppas någon läsare stannar kvar, tycker det är så tomt på kommentarer nu för tiden  ...


Dagens bilder:


 

 

Hoppas skiner på er! /Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards