Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Fru S - 27 februari 2014 18:14

Bättre bild pyret är vid x. Syntes dock mkt mer då jag låg helt stilla utan att andas men då hade hon redan tagit tre bilder

Av Fru S - 27 februari 2014 12:15

Hemåt igen....jösses så sakta tiden gick i väntrummet innan det blev min tur imorse....

För första gången av alla ggr jag har varit gravid fick jag nu se en perfekt hinnsäck & ett pyttepyttelitet pyre ned ett tickande hjärta!!! 6+3 sa hon att jag är i till & med härligt!!

Jag kunde förstås inte vara tillräckligt stilla så det var svårt för henne att få till en bra bild....där krysset är, är pyret!

/Fru S

Av Fru S - 27 februari 2014 09:27

I Sundsvall efter 35 mils körande....missade några infarter i dimman tidigt imorse...

Ush så nervös jag är nu....

/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards