Alla inlägg den 3 april 2013

Av Fru S - 3 april 2013 12:24

Äl+6 v.2+6 (v3) har precis klickat hem ett tvåpack CB gravtester med färgindikator, tycker att dom är bättre än de nya.....är väl en vanesak kanske...Dagens mående då, jo är fortfarande gasig, trött, sovit dåligt inatt, igår kväll hade jag hand & fotsvett? & jag har sovit utan min pyjamas skjorta jag som alltid annars fryser, känner mig varmare än vanligt, tycker jag har bättre luktsinne fast jag är snuvig, har tulpaner på bordet som stinker men vill inte slänga dom för dom är fortfarande fina, likaså stinker min favorit choklad som ligger en meter ifrån mig öppnad.....inte så mycket illamående nu men jag hade igår kväll, törstig & då mer kissnödig....hade ont i höftbenen igår em & det moler lite nu med i höfterna......Återkommer /Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards