Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Fru S - 18 mars 2013 11:33

Min tur att vara däckad i influensa :-/, blev sjuk på lördagen & är ännu sämre idag.....fortfarande feber....hoppas på att ägget/äggen inte blir påverkade är på dag 5 av 28-30 dagars cykel nu.....maken är mycket bättre han blev dålig inbörjan av förra veckan likaså dottern. Sonen blev också dålig nu i helgen men han är feberfri nu & därav piggare :-)..... Jag har legat på soffan sen i lördags, så även nu med Ipaden som sällskap....Har börjat kika lite smått på vagnar, fånigt jag vet jag har ju inte ens nå plus än, kunde dock inte låta bli att ligga med Ipaden i knäet är inte så ansträngande värre är det att blogga....Hur som helst gillar jag denna vagnen.....http://www.prams4kids.co.uk/standard/sho...Y-BAG-FOOTCOVER.htmlKunde inte lägga upp någon bild? Kanske valde fel sorts inlägg? /Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards