Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Fru S - 11 oktober 2013 11:16

 


Kollage bjuder jag på   Bilden på min uppblåsta mage är från igår em....testerna är dem samma som i tidigare inlägg, varken har eller tänker göra fler test. 


/Fru S 


Av Fru S - 11 oktober 2013 10:53

Jag önskar att helgen bara svischar förbi så det blir måndag & jag kan få gå in i v.6 (5+0) OM jag kommer så långt är det ett STORT steg för det har bara hänt en gång tidigare om jag inte minns fel genom alla år.....

 

Gjorde mig en liten ticker" en nedräknare bära eller brista. Gissa om jag skulle vilja skrika   ut att jag är gravid på FB & visa bilder på instagram....Men hur gärna jag än vill så törs jag inte ännu, kommer jag till måndag, så kanske kanske jag gör något då... 



Trevlig helg & håll gärna en tumme för att jag klarar mig igenom dagen & helgen     


/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards