Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Fru S - 23 juni 2011 16:32


Med posten idag hade jag fått ett kuvert från vårt landsting.....I kuvertet låg resultaten på mina virustester =). Jag tog proverna den 14/6 och den 17/6 skrevs brevet och idag kom det alltså fram, Snabba ryck!! Härligt   . "Bara" att invänta svaret på cellprovet, ja förutom äl då. Först måste mensen dyka upp också, bim idag enligt min kalender dag 29 i cykeln, får se då den dyker upp.


Har också mailat kliniken och fått besked om att de har öppet alla dagar i veckan =) 8-18 vardagar och 8-15 helger =), nu hoppas jag att mensen inte kommer förrän tidigast dag 31 denna månad så maken hinner bli ledig innan vi behöver åka iväg, annars måste jag nog åka själv =(.


Nu önskar jag Alla en Trevlig och  Midsommar


/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards