Alla inlägg den 5 december 2016

Av Fru S - 5 december 2016 09:53

Det tickar på nu är det "bara" 199dgr kvar till nästa mirakel väntas komma     mår fortfarande minst lika bra, blir lite illamående om jag inte ätit på ett tag & humöret dalar annars är det mest magen som växer i stadig takt   

12+0 kan jag sluta med medicinen, väntar besked på om jag ska trappa ned eller sluta helt. På fredag ska jag till bm igen för att lyssna på bönan osv, spännande. Min doppler har gett upp då den fick sig en resa nedför trappen, med hjälp av minstingen   funderar på att köpa en ny som kan räkna hjärtslagen, från Ali, får se hur jag gör.


Har gjort det s.k "baking soda test" 2 olika omgångar & ingenting allas hände, så det pekar på en liten tjej den här gången så som min magkänsla säger. Med sonen sa magkänslan pojke nästan från start, gjorde även då dessa baking soda tests som då pekade på pojke, dvs det bubblade & fräste......


Tänk att jag kommer att få uppleva en jul som gravid  , har aldrig fått det förut (har liksom hunnit få mf i omgångar lagom runt jul, har ju varit gravid totalt 26ggr genom åren, helt galet)


Vilka är ni som kikar in här emellanåt, nyfiken    lämna gärna ett litet fotspår så blir jag glad!

Hej så länge!

Skapa flashcards