Alla inlägg den 2 juli 2016

Av Fru S - 2 juli 2016 20:53

Magen blir enorm ju längre dagen går...var lika då jag väntade liten och inte tog magen någon växa paus   

Tuttarna har ömmat lite mer då och då och det spänner i magen ibland   

De få gånger liten blir ledsen på dagen blir jag alldels tårögd och gråtfärdig   jag har nog mer symptom än vad jag tror!




Av Fru S - 2 juli 2016 09:01

Tänk att det känns som att tiden stod stilla just nu....

Lite symptom har jag nog förutom svullen mage, ser ut som att jag vore i 5.e månaden minst på kvällen. Byxorna går knappt igen framåt em. 

Hade lite halsbränna igår, humöret är inte roligt enligt maken   tuttarna ömmar liiiite ibland. Lukt och smaksinnet är helt annorlunda....törstigare/muntorr....


Åh vad jag vill spola fram tiden och hoppas vul den 13 ser finfint ut. Snälla lilla bönan stanna kvar nu...

Tar mina mediciner 3ggr/dag...

    ....

Ovido - Quiz & Flashcards