Alla inlägg den 30 juni 2016

Av Fru S - 30 juni 2016 11:42

Fick ett tidigt vul v.28 den 13/7....ska bara hoppas inget tok sker innan dess....


Yoghurten imorse smakade penecillin   det tyckte förstås ingen annan....

Av Fru S - 30 juni 2016 08:44

Ush så tiden sniglar sig fram....

Pratade med min bm tidigare i veckan och bokade inskrivning, eftersom det är semester blev det inte förrän 2e/8.... men redan 8/7 ska jag iväg för att ta Tsh prover förhoppningsvis.....

Tycker knappt jag har några symptom, ingen växtvärk som jag hade med liten, knappt ömma bröst- hade iof samma med liten, däremot är jag törstig nästan konstant och mycket tröttare gäspar nästan dagarna i ända. 


Väntar på att bli uppringd av gyn för att boka in ett vul....hoppas få ett i slutet av nästa vecka eller någon gång veckan därpå, lååååång väntan ändå då alla mina mf kommit mellan v.5-7


Trots ganska få symptom känner jag mig ändå konstigt lugn skulle dock önska man kunde spola fram tiden någon vecka ändå.....


Hej så länge! 

Ovido - Quiz & Flashcards