Alla inlägg under mars 2014

Av Fru S - 8 mars 2014 07:35

Vaknade före 7....inte gått ur sängen ännu & illamåendet ligger & pyr i bakgrunden....:-).Tuttarna har gjort mer ont än någonsin inatt, har vaknat för minsta rörelse....

Prövade mina favorit jeans igår...kunde inte knäppa dem ändå är dem stretchiga.....vill dock ha iaf ett till par mammabyxor så jag slipper ha samma varje dag, även om jag förstås tvättar dem typ tredje dagen...lär ju se konstigt ut om någon reflekterar över mina byxor menar jag...får se vad jag kan hitta idag...

Handla mat står på agendan idag, välbehövligt! Just nu är jag dock inte sugen på något så det kanske blir extra billigt ;-)...

/Fru S

Av Fru S - 7 mars 2014 18:36

Mina läsare här på bloggen har senaste veckan sjunkit mer än massor....tråkigt då jag verkar få behålla pyret den här gången & mina läsare då överger mig då de ej får läsa om mina tragedier!

Hur som helst så har jag mått illa även idag då & då, svullen mage, ömma tuttar, trött osv som de andra dagarna den här veckan....

Trevlig helg! /Fru S

Av Fru S - 5 mars 2014 20:44

Skulle se mästerkocken ikväll & ev sedan Grötö men somnade runt 19-tiden & vaknade 20:20...omöjligt att försöka se något på tv vissa dagar...
Är så glad över tröttheten, ömma tuttar, illamåendet etc förhoppningsvis mår pyret fortfarande bra då :-) snart halvvägs i v.8

/Fru S

Av Fru S - 5 mars 2014 18:23

Höll bokstavligen på att somna på väg hem från jobbet idag då jag körde! :-/ riktigt otäckt!!

Em/kvällsmage v 8 (7+2) tur att jag bara arbetar dagtid, kan dölja något sånär under en tjock tröja....

/Fru S

Av Fru S - 5 mars 2014 11:30

Halvt illamående i vågor försöker smygäta smörgåsrån & hoppas på att klara mig fram till lunch kl.12

Sedan är det bara ett arbetspass kvar & resten av dagen till 15, planering.....

/ Fru S

Av Fru S - 4 mars 2014 13:50

Imorse kom illamåendet som en blixt från klar himmel & allt bara snurrade i omgångar...som tur va slapp jag iaf att kräkas den här gången...blev dock lite sen imorse med att lämna barnen i skola/Fsk.....

Snabb fruktpaus nu innan em möte :-)

Av Fru S - 3 mars 2014 20:46

Har jag sett ut sedan lunch idag....

Undrar jag när någon kollega ska fråga....

/Fru S

Av Fru S - 3 mars 2014 06:10

Morgonmage före frukost, rejält svullen idag! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards