Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Fru S - 8 mars 2014 17:56

Jag idag...

Av Fru S - 8 mars 2014 17:44

Bakfull idag, illamåendet smög sig på på förmiddagen & har inte släppt trots mat & sömn....lite huvudvärk också= måste dricka mer vatten....

Jag mår som jag förtjänar med andra or ;-) 7+5 & kanske att maken börjar bli redo att outa graviditeten på ex fb :-D...

Hoppas kunna hålla mig alert för kvällens Melkofestival Final!! Ett måste!

/Fru S

Av Fru S - 8 mars 2014 07:35

Vaknade före 7....inte gått ur sängen ännu & illamåendet ligger & pyr i bakgrunden....:-).Tuttarna har gjort mer ont än någonsin inatt, har vaknat för minsta rörelse....

Prövade mina favorit jeans igår...kunde inte knäppa dem ändå är dem stretchiga.....vill dock ha iaf ett till par mammabyxor så jag slipper ha samma varje dag, även om jag förstås tvättar dem typ tredje dagen...lär ju se konstigt ut om någon reflekterar över mina byxor menar jag...får se vad jag kan hitta idag...

Handla mat står på agendan idag, välbehövligt! Just nu är jag dock inte sugen på något så det kanske blir extra billigt ;-)...

/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards