Alla inlägg under februari 2014

Av Fru S - 21 februari 2014 16:56

Mitt TSH ser bra ut (nu) ligger på 1.1 & T4 låg på 16. Är nu TVÅ dagar Längre än sist! Hoppet stiget sakta men säkert & oron med den. 

Av Fru S - 20 februari 2014 16:48

I mina anteckningar sen förra graviditeten, det sket sig på 5+1 redan men kom inte igång förrän 5+2....SÅ OM jag klarar mig förbi det här dygnet, DÅ är jag en dag längre en sist! Fy så jobbigt det här är!!

Har iaf fortfarande ömma/lite större tuttar, tydligare ådror, "växtvärk" m.m så jag hoppas än! Har även ont i höger skinka, tror dock att jag har sträckt mig ;-)

Av Fru S - 19 februari 2014 10:27

V 6 :-) enligt appar....tar jag mig igenom två dagar till har jag kommit längre än sist :-)...Gjorde en jämförelse på förra plusset i oktober gentemot nu, kolla vilken stor skillnad det är :-) Måste ju bara bli bra!!

Av Fru S - 18 februari 2014 14:36

Väntar på provtagningen.....Emla plåstret sitter inget vidare så jag hoppas jag är ordentligt bedövad ändå...läskigt!....

Av Fru S - 17 februari 2014 17:23

Imorgon em ska jag till lab & ta ett TSH-prov, hoppas på att värdet är under 1.0...inte bra om det är över 1.0 då man är gravid...Då jag hade ett av alla mina mf låg värdet på 2.8 Strax efter mf :-( så nu kollar jag upp värdet tidigt så hoppas jag isf få behandling.

Wish me luck, jag hatar sprutor/nålar etc, men vad gör man inte...

/Fru S

Av Fru S - 16 februari 2014 16:26

Av Fru S - 16 februari 2014 05:54

Vaknade av att det drog/högg några sek i vänster sida, det gjorde inte ont men det kändes, kanske ligamenten som töjer sig av livmodern som växer?

Somnade igår före 19, sov bara en stund men hade sedan ganska svårt att somna fast jag gäspade och var trött & nu är jag klarvaken. Får plötslig hunger och måste äta :-) förutom att brösten är ömma och lite svullna....
Fortfarande känns allt annorlunda den här gången hoppas verkligen att den/det/de stannar den här gången!!

/Fru S

Av Fru S - 13 februari 2014 18:24

Tog ett test idag på eftermiddagen & ett fint tydligt rosa andra streck kom upp    enligt min kalender är jag på bim -1/-3 & det var som sagt inte ens med morgonurin!

Visade maken då han kom från jobbet som skämtsamt undrade om jag hade lånat någon annans test eftersom det var så tydligt   ...

V.5 (4+0) idag!! Hoppas verkligen att den stannar den här gången!!!

Ovido - Quiz & Flashcards