Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Fru S - 24 februari 2014 19:36

:-)

Av Fru S - 24 februari 2014 13:18

För vul förrän 26/3 :-( hon sa att jag kunde söka mig privat till Sthlm! Så då är det lika bra att fara upp till Sundsvall ist om jag kan få en tid den här veckan, då jag är ledig...

Pratat med min bm idag & inskrivningssamtal tar vi (förhoppningsvis) 26/3! Åh vad jag önskar att dagarna kunde rulla på snabbare, samtidigt som jag mer än gärna är ledig...

/Fru S

Av Fru S - 24 februari 2014 08:56

Väntar på att bli uppringd av kvinnokliniken & hoppas få ett vul idag eller de närmsta dagarna...bara så jag får se att något finns där. Har aldrig kommit så långt någon gång...

Har fortfarande inget illamående men tuttarna är lite större & ömma, sen har jag tröttheten & börjar bli alltmer kissnödig....

5+5 idag!! SNART v.7 ;-) HOPPAS jag!

Ovido - Quiz & Flashcards