Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Fru S - 31 mars 2013 14:32

Monitorn slog om till Max dag 15 :-), dag 16 visade den också max & sedan hög dag 17....nu är det alltså "bara" att vänta....vilket som ni kanske vet INTE är min starkaste sida, snarare tvärtom....tur i oturen att vara långledig nu med så här i väntan på att tiden ska rulla på....både jag & maken hoppas då iaf, maken är i stort sett tvärsäker på att det kommer att fungera...ingen press här inte....Förutom att jag är mer kissnödig än annars, tarmarna hoppar omkring mest på höger sida, brösten är lite fylligare så mår jag som vanligt ;-) & hoppas slippa bli sjuk igen har lite halsont & snuvig näsa....inom en vecka borde jag "veta" om det fungerade den här gången eller inte....har alltid känner av graviditetens tidigt & tidigaste plusset har jag fått på äl+7.....har en billig sticka så jag testar nog med den tidigast lördag eller söndag då jag är på äl+8-9 beroende på hur jag mår innan dess vill säga.....Återkommer inom kort Hej så länge /Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards