Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Fru S - 22 mars 2013 14:58

  hann knappt skriva att jag tror att monitorn ligger steget före för jag har inte mina typiska tecken på att äl är på g, vips så inom 5 min hade jag fått mitt typiska tecken på att äl är på intåg....så om nu monitorn inte slår om till max imorogn eller övermorgon blir jag mer än förvånad, då är det något som inte stämmer ....då luras kroppen eller monitorn....


/Fru S

Av Fru S - 22 mars 2013 10:32

Monitorn visar fortfarande hög fertilitet =)


Slänger upp ett par bilder men dom gör sig tyvärr inte rättvisa, dom är skarpare med blotta ögat....Kontrollstrecket är strecket som är ytterst så det innersta strecket är alltså teststrecket på ägglossningsstickan.

Uppifrån är det teststickan från dag 6, sedan 7, 8 & tillsist morgonens sticka på dag 9.


   


När jag beställde stickorna till monitorn den här gången fick jag 1 graviditetstest med på köpet.....1 test kommer jag förstås ingenstans med,  

 

testgalen som jag är kliar det i fingrarna NU     finns ju ingen som helst anledning till att testa nu, så den ligger & väntar & "gnäller lite"  i badrummet i väntan på att det ska passera äl +7 innan jag ens har en vettig anledning till att kunna testa.....ska köpa upp mig på ett två-pack CB tester också men jag väntar nog minst en vecka innan jag beställer dom.....vill först veta så att monitorn påvisar äl den här gången också.....TÄNK så bra & billigt det vore med en liknande monitor som talade om, om du var gravid eller inte, en monitor som man återanvände & räckte i kanske 3 år sedan fick den kasseras. Där man kunde ta ett stick i fingret & låta monitorn analysera efter hcg.....eller saliv eller urinprov om man inte vill ta ett stick i fingret......Någon smart person som kan uppfinna detta kanske?   



Skönt att vara på g & det är roligt att höra att maken märken sån skillnad på mitt mående i nedre regionen också =)...


/Fru S

Skapa flashcards