Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Fru S - 28 januari 2013 11:29


Det är telefontid mellan 8:00-9:00 till gynläkaren jag försökte nå innan jul....nu försökte jag igen...kom fram ombads vänta...kopplades bort....2ggr.... tredje gången gillt kom jag fram igen efter totalt 66 försök med endast 1 min kvar av teletiden & kunde prata med gynläkaren....berättade kort vår historia & hon sa "det är inte klokt!!" 14 mf & ingen hjälp....vi fick en tid i slutet av februari & hon till & med lovade att det skulle gå vägen efter ett besök hos henne.....nåja vi får väl se....hon är ju ändå trots allt känd som "mirakeldoktorn" så klart jag hoppas på mirakel.....Ganska dyrt med ett besök dessutom 2500kr men det är det säkert värt vart enda öre av.....


Återkommer väl så småningom......

 

/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards