Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Fru S - 14 oktober 2012 12:37


Än så länge inget nytt....stöp i säng igår strax efter 21, vaknade vid 4-tiden av en mardröm somnade om ett tag senare & vaknade vid 9.30 =)....mer förkyld, ont i halsen, snuvig   ....ska försöka ta babyklistret med ca 8h mellanrum för att få ut 3ggr på 24h tänkte jag men för att slippa vara uppe allt försent så blir det färre timmar mellan dos 1-2 för att sedan komma i fas....inget illamående eller något konstigt diffust, men mest gasig & ett uselt humör...Har berättat för mina två närmsta vänner, lillasyster & mamma än så länge....en av mina vänner tycker att jag ska ringa bm & begära att få kortison, har ju inte fått något förut så varför skulle jag få ut det nu?, men om inget händer innan imorgon em så ringer jag & hoppas på det bästa....

 

Känner mig som en valross om kvällarna då magen blir som en ballong, på dagarna är den skapligt normal bara lite svullen, lite skillnad på kväll & fm....

 

      


 

/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards