Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

Tillbaka igen

Av Fru S - 12 oktober 2012 12:22



  

Mina farhågor har besannats än en gång   , fick ett svagt + imorse på CB, nu är det faktiskt inte "roligt" längre, ett liiiitet ynka hopp     om "tredje gången gillt" finns nu, har tagit dagens första dos babyklister av tre. Kan ju inte skada iaf så det är lika bra att köra. Den här gången har jag inte så mycket illamående, men ömma/fylligare bröst, ett sjujäkla humör =(, trött som bara den   , hungrig mest hela tiden har snart gått upp 1 kg redan, samlar vätska för på kvällen måste jag sova utan mina ringar, haft som mensvärk i snart en veckas tid-inget jag brukar ha förrän då mensen kommer.


Vidskeplig som jag är så kommer detta inlägget iaf bara betyda otur så egentligen borde jag inte skriva än mindre publicera, men jag måste få ur mig allt på något vis, vill inte belasta min bästa vän heller tycker bara att jag gnäller....Känner mig bara så matt & just nu livrädd  


4 ? dagar kvar till beräknad mens idag & det tog en stund innan strecket visade sig den här gången. Enligt kalendern är jag ändå på v.3+6? Hur nu det kommer sig.



 


 

 

/Fru S



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru S - 8 oktober 2017 12:05

Har glömt av den här bloggen,,såg jag nu.... Men i i juni knappt två veckor före Bf kom en liten liten prins. Hade vi inte åkt in när vi gjorde hade han kommit hemma eller i bilen, det gick snabbt som tusan! Växer sakta men säkert, är snart fyra m...

Av Fru S - 18 januari 2017 13:43

dags för rul, hoppas bönan vill samarbeta så vi får veta kön, tror på tjej, men är inte alls lika säker som förra gången. Redan i vecka 19 (18+1) bönan lever om då & då, mysigt!   Väntar på en tid hos sjukgymnast för ev foglossning, ju mer jag är...

Av Fru S - 5 december 2016 09:53

Det tickar på nu är det "bara" 199dgr kvar till nästa mirakel väntas komma     mår fortfarande minst lika bra, blir lite illamående om jag inte ätit på ett tag & humöret dalar annars är det mest magen som växer i stadig takt    12+0 kan jag sluta m...

Av Fru S - 30 november 2016 10:56

Äntligen börjar dagarna rulla på lite mer, snart v.12    har hunnit med förra veckans vul, nästan 3cm mätte bönan då. Har även gjort inskrivning & kunde lyssna på   160slag/minut (indikerar en flicka    om man ska tro på sådana skrönor) tror iof det ...

Av Fru S - 18 november 2016 10:32

Var på kontroll i onsdags och allt såg toppen ut med bönan den här gången också   ny kontroll på torsdag och det känns som att tiden står still..... Vecka 10 (9+0) idag och jag har en liiiiiten bula innan jag gick upp i morse   och en rejäl en ståe...

Skapa flashcards