Alla inlägg den 16 september 2012

MF

Av Fru S - 16 september 2012 16:40


Varför tro eller ens hoppas något     idag kom allt ut   vill fan inte ha några fler jävla pluss om det ändå går åt skogen hela tiden, dum som man är köper man test så snart minsta symptom på graviditet finns, jodå jag brukar inte känna mig kropp fel, TYVÄRR, de gånger jag tror mig vara gravid är jag till 97% av fallen det, men så blir det mf, antingen samma dag plusset kommer eller inom 1-2v oftast inom några dagar. Den här gången testade jag mig då mensen var sen.

Vet inte riktigt vilken gång i ordningen vi är på nu men det är bortåt mf nr.13 om inte fler, tror fan jag ska sluta ha sex så slipper jag alla jävla mf =(. Nåja vi kan iaf fortsätta spara för att göra en till utredning.....


Ovido - Quiz & Flashcards