Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

Kontaktat

Av Fru S - 31 augusti 2012 09:03


Har kommit i kontakt med en utredare i vår kommun efter att ha ringt nästan oavbrutet i 30 min, så kom jag fram och det är ingen kö på att få starta, så det är "bara" att köra om vi vill!

Om vi skulle köra igång nu kan vi ha ett medgivande i handen om 2-4 månader, lite för tätt inpå, måste hinna med att spara också, vilket betyder att vi måste avvakta och starta en ev utredning tidigast i januari *suck* inga direkta problem egentligen förstås, men jag vill ju köra nu! Inte sen   , i praktiken skulle det kunna betyda att vi har en eller två små till om ca 9 månader förutsatt att vi hade alla pengar, att inga köer skulle bildas och att det skulle gå som på räls med papperssamlande och väntan på barnbesked.....men back to reality då, det är ändå bra att vi inte kan köra på nu OM det ens blir något, för då hinner yngsta   vi har bli äldre och vi kan kanske få till ett medgivande för barn 0-4 år och då ökar chanserna avsevärt för syskonpar/tvillingar   isf är vår familj komplett!

 

Vilka problem man kan ha, men jag vet att det finns ett ännu större problem i detta, men det tänker jag inte gå in på nu, kanske en annan gång.....

 

/Fru S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru S - 8 oktober 2017 12:05

Har glömt av den här bloggen,,såg jag nu.... Men i i juni knappt två veckor före Bf kom en liten liten prins. Hade vi inte åkt in när vi gjorde hade han kommit hemma eller i bilen, det gick snabbt som tusan! Växer sakta men säkert, är snart fyra m...

Av Fru S - 18 januari 2017 13:43

dags för rul, hoppas bönan vill samarbeta så vi får veta kön, tror på tjej, men är inte alls lika säker som förra gången. Redan i vecka 19 (18+1) bönan lever om då & då, mysigt!   Väntar på en tid hos sjukgymnast för ev foglossning, ju mer jag är...

Av Fru S - 5 december 2016 09:53

Det tickar på nu är det "bara" 199dgr kvar till nästa mirakel väntas komma     mår fortfarande minst lika bra, blir lite illamående om jag inte ätit på ett tag & humöret dalar annars är det mest magen som växer i stadig takt    12+0 kan jag sluta m...

Av Fru S - 30 november 2016 10:56

Äntligen börjar dagarna rulla på lite mer, snart v.12    har hunnit med förra veckans vul, nästan 3cm mätte bönan då. Har även gjort inskrivning & kunde lyssna på   160slag/minut (indikerar en flicka    om man ska tro på sådana skrönor) tror iof det ...

Av Fru S - 18 november 2016 10:32

Var på kontroll i onsdags och allt såg toppen ut med bönan den här gången också   ny kontroll på torsdag och det känns som att tiden står still..... Vecka 10 (9+0) idag och jag har en liiiiiten bula innan jag gick upp i morse   och en rejäl en ståe...

Skapa flashcards