Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Fru S - 8 augusti 2012 14:13


Här kommer en trixad bild av morgonens test ett andra svagtsvagtsvagt streck syns =), det är ju ändå 5 dagar kvar till dagen D, måste ju vara bra.

Någon mer än jag som ser strecket??



   


 




/Fru S

Av Fru S - 8 augusti 2012 13:14


Idag känner jag knappt några symptom alls på att det kanske kan bli ett plus om 6 dagar   , värken i höfterna och blygdbenet är så gott som borta idag. Rörde mig ju iof inte mer än jag behövde igår hoppas på att det är därför jag är bra idag.


Brösten ömmar lite smått, magen svullen annars nada ingenting inte ens det minsta illamående   inget utslag what so ever heller på morgonens gravtest, inte så konstigt med tanke på att det är 6 dgar kvar till egentlig testdag heller. Hoppas på ett mirakel och att det blir ett finfint plus på testdagen sedan.


/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards