Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Fru S - 21 juni 2011 14:31

Igen efter att ha tagit cellprovet, det stack lite denna gången då hon tog cellprovet, skumt jag kan inte minnas att det brukar kännas så  . Hon skrev en notis om att jag behöver få svaret senast onsdag vecka 27 och varför för att skynda på och vara säker på att jag får det i tid så vi hinner med ett första försök i juli =). Hon önskade lycka till =)!! Hoppas på att få komma tillbaka inom en mycket snar framtid av andra orsaker än cellprov, dvs för att det gror en liten kotte i magen *drömma*  


Väl hemma igen hade posten kommit med alla mina stickor och folsyra =), fick med två graviditetstester gratis så nu har jag 20st hemma igen     


 

  /Fru S

Av Fru S - 21 juni 2011 09:40


Idag ska jag iväg på cellprov, sedan är det "bara" att invänta provsvaren, hoppas bara de kommer innan min äl som borde komma i slutet av vecka 27 (hoppas inte det sker på söndagen för kliniken är stängd då, äl alltså)

Idag dimper det ner en massa äl-tester och mer folsyra, inte nå billiga grejer då jag använder monitorn blev strax över 400kr (27 äl tester och en burk folsyra) =(


Ush så sakta tiden går nu igen, bara för att jag väntar, väntar coh väntar.

Men plötsligt så säger det svoossch! så är vecka 27 här, annars blir väl första försöket i augusti i stället (med min/vår tur)


/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards