Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Fru S - 10 juni 2011 10:12


Då har jag bokat en tid för provtagningen då, jag som är livrädd för sprutor/nålar och dylikt, men vad gör man inte. Fick en tid redan på tisdag   väntar nu besked på kostnaden, kikade på landstingets hemsida och kunde utläsa en kostnad om 100:- så jag hoppas det stämmer, det var iaf inte farligt dyrt. 


Monitorn ville ha ett test även i morse och den visade även då LÅG och ett svagare streck på stickan mot gårdagens, nu har jag inga mer stickor hemma, hade inte velat öppna ytterligare ett paket för den delen heller. Ska beställa ett nytt pkt till monitorn och samtidigt ett gäng billiga ältest så jag kan testa 2ggr om dagen. För att vara säker på att inte missa en eventuell äl.


Kl:10:27


Jag behövde inte vänta så länge på kostnadsbesked ca 20min, hon ringde alldeles nyss antingen kostar det 100;- eller så är det gratis =). Hon frågade om jag hade någon remiss, så jag sa att "vår" klinik i DK har sagt att vi ska ta dessa prover för att vi ska göra insemination , Åhhh vad roligt sa hon i andra änden då  . Gratis vore inte fel då allt annat brukar kosta mer än det smakar i dessa sammanhang. 


/Fru S

Ovido - Quiz & Flashcards