Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Fru S - 26 maj 2011 11:58


BIM enligt min menskalender som har stämt de senaste månaderna, och mycket riktigt så är mensen på ingång exakt 14dgr efter äl  , likaså mensvärken.


"Bara" att sätta monitorn på dag ett igen då, typiskt att jag ska vara så klåfingrig och beställa graviditetstester fast jag innerst inne visste att jag skulle få mens, nåja någon gång ska det väl få visa ett plus igen. Troligtvis doppar jag väl en sticka då posten väl har dykt upp om sisådär 1-1,5h bara för att jag kan, för det är ju så många som säger att man kan få en blödning fast man är gravid, alla gånger jag har varit gravid och fått "en blödning" har det börjat som små ljusröda droppar för att sluta i en jäkla flod och då mf. Så för min del tror jag inte alls man kan ha en liten blödning och allt sedan skulle vara ok, så skulle det mot alla odds dyka upp ett extra streck på stickan är det mer än troligt ännu ett mf. Nu tror jag inte att det dyker upp ett till streck, kan bara inte hålla fingrarna i styr, suck   .

Som jag visste, stickan visade så negativt den bara kunde, så då har jag slösat bort ett av testerna redan då......

Tack för all tummhållning det värmer  


/Fru S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards