Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Fru S - 25 maj 2011 11:44


Kunde inte hålla mig nu har jag beställt ett gäng med tester, så de räcker några månader förhoppningsvis. Kommer på posten imorgon så om mensen inte kommer då,blir det ett test redan imorgon bitti, men jag är iaf rätt säker på att mensen kommer inom de närmsta dagarna. De gånger jag har varit gravid har jag vetat ganska säkert att jag varit det innan jag testat, därför tvivlar jag inte nu på att mensen kommer. Kunde bara inte låta bli.


  Bilden är lånad från Testlagret.se


/Fru S

Av Fru S - 25 maj 2011 10:25


Det närmar sig bim med stormsteg (imorgon) och jag är inte sådär varm/ svettig nattetid som jag är i 2-3 nätter innan. Trodde jag hade fått magsjuka vid 2 inatt, törstig, yr, illamående,gasig, ont i magen, var upp på toa 2ggr och var lös i magen och grymt illamående, sen inget resten av natten. Men mensen kan ju lika gärna komma på fre el lör med en lutealsfas på 15-16dgr och då hinner mina vanliga pms dyka upp. Nåja jag känner mig sådär brösten är ömma och magen spökar lite, lite illamående, inte så konstigt för jag har inte velat äta frukost ännu eftersom magen är lite körig.


/Fru S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards