Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Fru S - 22 maj 2011 17:28


Är då på dag 25 i menscykeln av 28-30 dagar, mina bröst är ömma det är väl det enda också som jag känner av, bortsett från att jag är så jäkla trött , spelar ingen roll hur mycket jag sover jag är iaf lika trött, gäspar mig igenom mitt inlägg under tiden som jag skriver och försöker se vart tangenterna på laptopen är då mina ögon tåras av mina gäspningar. Det nyps fortfarande på min vänstra sida ibland och det gör ganska ont vissa gånger, lite otäckt när jag inte vet varför det nyps sådär.

Jag har faktiskt inte en sköpt/beställt några gravtester ännu heller, fast jag borde men jag tror inte jag får något plus så jag beställer isf om jag hinner passera dag 30 den här gången.


/Fru S som nog ska sova en stund då barnen lägger sig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards