Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Fru S - 19 maj 2011 11:48


Är så trött  , går som i en dimma känns det som, igår på kvällen efter kl.20 var det jobbigt att lyfta armarna till och med. Eftersom jag är så trött så fryser jag också nästan hela tiden  .  Jag har varit sur/grinig på stackars maken så fort han kommit innanför dörren efter jobbet också helt utan anledning och har ingen aning om varför  , törstig och lite mensvärk i magen har jag och     . Inga ömma bröst som jag alltid har innan mens, konstigt. Känns som att jag håller på att bli . Skulle laga lite laxfilé i ugnen med citronskivor på och jag fick sån lust att slicka på citronen och det vara SÅ gott, åt till och med pressad citron på tsk, jag har aldrig kunnat äta citron så förut då det varit för surt, men det var så gott, tror jag ska köpa hem en påse citroner och äta till frukost =), tur att jag har en citron kvar i kylan, mums.


En vecka kvar till mensen ska göra entré, jag hoppas den håller sig låååångt borta i en sisådär 8månader.


/Fru S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards