Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Fru S - 5 maj 2011 11:42


Måste medge det känns skumt att bara vara på dag 8 i cykeln av 28-30 och veta att jag sedan några dagar har HÖG fertilitet för det visade även dagens sticka  , mensen han ju knappt sluta denna gång förrän det blev HÖG fertilitet, kanske denna cykel blir kortare än vanligt, för gravid kan jag ju bara inte vara  , mensen startade den 28/4 sent på kvällen, den 1/5 var den försvunnen, 2/5 kom den tillbaka lite grann och sedan den 3/5 dag 6 i cykeln var det som sagt dags för första stickan. Hmmm någon mer än jag som tycker det är lite skumt?


Kan ju vara en förklarning på att mina bröst har ömmat, samt molvärken jag har kännt av i magen vid min högra äggstock samt längst ned i mitten utav magen de senaste dagarna så aktivitet är det definitivt i kroppen  , huvudvärk har jag också haft i flera dagar så även idag.


Dagens sticka och en tillbaka blick med stickorna samlade:


   

 

  

Må så gott Hälsningar från Fru S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards